طراحی سایت چقدر هزینه دارد؟

طراحی سایت چقدر هزینه دارد؟

این سوال اکثر کسانی می باشد که می خواهند برای راه اندازی وب سایت اقدام کنند، طراحی سایت چقدر هزینه دارد؟ هزینه طراحی سایت بر اساس چند پارامتر مشخص می شود، یک: امکانات مورد استفاده در پنل کاربری ادمین، دوم: ظاهر و گستردگی تمپلیت مورد استفاده در وب سایت، نوع سفارش ( شخصی سازی یا استفاده از پلتفرم های آماده ) و همچنین با توجه به اینکه شما از سایت خود چه انتظار دارید هزینه طراحی سایت متفاوت خواهد بود.

تفاوت هزینه های طراحی سایت

مراجعه به شرکت های متعدد طراحی سایت و پرس و جو در مورد نحوه اجرا، زمان و قیمت نهایی کار از جمله مواردی است که اکثریت مشتریان انجام می دهند. اطلاعاتی که در نتیجه این پرس و جو ها بدست می آید معمولا عجیب و گیج کننده است. قیمت ها خیلی متفاوت اند و هر شرکتی قیمت متفاوتی ارائه داده است.

هزینه مناسب با بودجه شما

شرکت اکسین وب تمامی هزینه های اعلام شده برای بسته های طراحی سایت را بر اساس امکانات ارائه شده تعیین کرده است و سعی بر این بوده که قیمت ها مناسب با وضعیت بازار باشد. هر سایت نیازمند بستری برای اجرا می باشد که به آن میزبانی وب (هاست) و دامنه گفته می شود. هزینه های اعلام شده برای بسته های مختلف طراحی سایت قیمت تمام شده یک پروژه است و اکسین وب بابت این بستر هزینه جدا دریافت نخواهد کرد.

انتخاب بسته طراحی سایت فروشگاه یا معرفی خدمات

بسته های طراحی سایت فروشگاه با طراحی سایت معرفی خدمات متفاوت می باشد و طبیعتاً هزینه ها و لیست امکانات آن نیز تفاوت دارد. برای دریافت لیست امکانات و هزینه طراحی سایت همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما فایل مورد نظر شما را برایتان ارسال کنند. در این فایل ارسالی تمامی خدمات ارائه شده در بسته های مختلف طراحی سایت ذکر شده است. مثل: مدت زمان اجرای پروژه طراحی وب، ماژول های مورد استفاده در پنل کاربری ادمین، فضای حجمی هاستینگ، دامنه و هزینه تمام شده پروژه.

آیا طراحی سایت هزینه است

شما برای طراحی وب سایت خود یک بار برای همیشه هزینه می کنید و پس از آن هزینه هاستینگ و دامنه را به صورت سالانه تمدید می نمایید همچنین می توانید در صورت نیاز به پشتیبانی به شرکت ما درخواست تمدید قرار داد پشتیبانی فنی یک ساله بدهید. تبلیغات گسترده در فضای مجازی هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری بلند مدت است پس همین حالا با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید و برند معروفی بسازید.

مطالب پیشنهادی