تفاوت ساخت کانال با طراحی سایت

تفاوت ساخت کانال با طراحی سایت

کانال های شبکه اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام که از پر رونق ترین شبکه اجتماعی می باشند تفاوت اساسی با طراحی سایت دارند که با هم به بررسی آن می پردازیم.

اگر شما برای برند و تجارت خود ارزش قائل نباشید مطمئن باشید مشتریان نیز همین فکر را راجب شما خواهند کرد، متاسفانه برخی فکر می کنند با ساخت یک کانال در شبکه اجتماعی می توانند دنیای مجازی خود را برای برند راه اندازی کنند و فروش کالا و معرفی محصولات را از طریق آن انجام دهند و دیگر نیازی به سفارش طراحی سایت ندارند و تمامی کارهایشان را از طریق همان کانال انجام دهند.

در حالی که برند سازی یا راه اندازی یک بیزینس قواعد و آدابی دارد که با رعایت نکردن آنها سطح کاری شما زیر سوال خواهد رفت و در اصل دیگر یک شرکت قابل اعتماد برای کاربران نخواهید بود. مشتریان شما اولین مسئله ای که شما را آنالیز می کنند و سوالی که برای آنها پیش می آید این است که آیا می توانند به شما اعتماد کنند یا خیر؟

که جواب این سوال بستگی به نحوه عملکرد شما در ساختار برند سازی محصولات و خدمات معرفی نمود از سوی شما دارد، این حالت را تصور کنید که شرکت ارائه دهنده آن از وضعیت جالبی برخوردار نیست مثلا کالا و شرکت خود را از طریق تنها یک کانال شبکه اجتماعی معرفی می کند آیا خود شما به آنها اعتماد می کنید؟ طبق تجربه مطمئناً جواب اکثریت خیر هست.

اصلا طراحی سایت و ساخت شبکه اجتماعی اینستاگرام مکمل یکدیگرند و هیچ کدام نمی توانند جای یکدیگر را پر کنند، اگر دقت کرده باشید زمانی که وارد یک وب سایت می شوید در گوشه ای از آن به معرفی لینک های شبکه اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام پرداخته اند و می توانید با کلیک کردن بر روی آن وارد آن شبکه اجتماعی شوید.

اینستاگرم یا اینستاگرام به انگلیسی: Instagram شبکه اجتماعی اشتراک عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را با دیگران در میان بگذارند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای تصاویرشان استفاده کنند. محدودیت همرسانی ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.

مطالب پیشنهادی